«سعدی شناسی» جدید منتشر شد – cmsd

«سعدی شناسی» جدید منتشر شد - cmsd

دوازدهمین دوفصلنامه ادبی ـ تخصصی سعدی شناسی منتشر شد.

به گزارش cmsd ، همزمان با یادروز سعدی در اول اردیبهشت ماه 1403 دوازدهمین دوفصلنامه ادبی ـ تخصصی سعدی شناسی منتشر شد.

در دوازدهمین دوفصلنامه سعدی شناسی این مقالات منتشر شده است: «عرفان فارس، رنسانس ناتمام» شاپور جورکش، «قصاید فارسی سعدی؛ براساس ضبط سفینه شمس حاجی، فروغی و شوریده» کوروش کمالی سروستانی، «حد همین است سخندانی و زیبایی را» اصغر دادبه، «سعدی از منظری دیگر» عبدالعلی دستغیب، «دو خط متنافر! آیا سعدی و مولانا یکدیگر را می شناختند؟» محمدنوید بازرگان، «سعدی و نگاهی با چشمان شسته» محمدابراهیم انصاری لاری، «گلستان سعدی و من» امین فقیری، «روایت در حکایات سعدی» ابوتراب خسروی، «کارکرد عنصر مکان در حکایت های گلستان سعدی» محمد کشاورز، «حکایات سعدی و مفهوم داستان مدرن» مصطفی مستور، «بازآفرینی حکایت های سعدی؛ دوختن لباسی نو از پارچه های قدیمی» فرهاد حسن زاده، «شگردهایی برای معشوق زمینی» احمد اکبرپور، «سرگذشت حاجی بابای اصفهانی؛ گلستانی دیگر در عهد قاجار» جواد دهقانیان، «عقوبت به احترام عَدالت؛ هم سخنی سعدی و کنفوسیوس» امین رضا نوشین و «بر خوانِ غزل؛ سعدی و خواجوی کرمانی» فرح نیازکار.

از سال 1377 تا سال 1395، 18 دفتر سعدی شناسی به صورت مجموعه مقاله از سوی مرکز سعدی شناسی منتشر شد و از سال 1395 با تبدیل به دوفصلنامه تا امروز 12 جلد منتشر شده است که با انتشار دوازدهمین دفتر سعدی شناسی تعداد دفترهای منتشرشده سعدی شناسی به 30 جلد می رسد که در سایت سعدی شناسی و کتابفروشی ها قابل دسترسی است.

پایان خبر cmsd 

«سعدی شناسی» جدید منتشر شد – cmsd

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«سعدی شناسی» جدید منتشر شد – cmsd" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«سعدی شناسی» جدید منتشر شد – cmsd"، کلیک کنید.