هر ایرانی می تواند با ماهی حداقل 30 هزار تومان از ایتام حمایت کند

هر ایرانی می تواند با ماهی حداقل 30 هزار تومان از ایتام حمایت کند

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به حمایت بیش از یک میلیون و 400 هزار حامی از 516 هزار فرزند یتیم و محسنین، گفت: سرانه ایتام به صورت میانگین در سطح کشور 950 هزار تومان و برای محسنین 500 هزار تومان است و این درحالی است که هدف گذاری امداد در سال جاری ارتقا سرانه ایتام و محسنینِ دارای عضو بیمار در خانواده به 3 میلیون تومان و سرانه خانواده های دیگر تا 2 میلیون تومان است.

حبیب الله آسوده در گفت وگو با cmsd، گفت: اکنون افزایش سرانه ایتام و محسنین یکی از برنامه های مدنظر کمیته امداد است.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه رمضان با همکاری رسانه ملی پویشی تحت عنوان «به عشق علی» درخصوص طرح اکرام و محسنین راه اندازی شد و بیش از 200 هزار حامی در این طرح ثبت نام کردند که در حال انجام اقدامات لازم درخصوص واریز سرانه این خیران به حساب ایتام و محسنین هستیم.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به 516 هزار فرزند یتیم و محسنینی (163 هزار فرزند یتیم و 353 هزار فرزند محسنین) که تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: بیش از یک میلیون و 400 هزار حامی از این کودکان حمایت می کنند.

آسوده در خصوص میزان سرانه ایتام و محسنین بیان کرد: باتوجه به اینکه سرانه ایتام به صورت میانگین در سطح کشور 950 هزار تومان و برای محسنین 500 هزار تومان است، بناست سرانه فرزندان ایتام و محسنین را افزایش دهیم و در همین راستا نیاز است خیران بیشتری در این طرح شرکت کنند. این درحالی است که کمیته امداد هدفگذاری کرده است تا در سال جاری سرانه ایتام و محسنین دارای عضو بیمار در خانواده به 3 میلیون تومان و سرانه خانواده های دیگر باتوجه به اجاره مسکن و سایر هزینه ها به 2 میلیون تومان ارتقا پیدا کند که اکنون فاصله رسیدن به این سرانه زیاد است و امید می رود با همت مردم بتوانیم در سال جاری این سرانه را تاحد ممکن ارتقا دهیم.

به گفته وی، در تداوم طرح «هر ایرانی یک حامی»، هر ایرانی می تواند با واریز ماهیانه حداقل 30 هزار تومان از ایتام و محسنین حمایت کند.

پایان خبر cmsd

هر ایرانی می تواند با ماهی حداقل 30 هزار تومان از ایتام حمایت کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هر ایرانی می تواند با ماهی حداقل 30 هزار تومان از ایتام حمایت کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هر ایرانی می تواند با ماهی حداقل 30 هزار تومان از ایتام حمایت کند"، کلیک کنید.