کربی: آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست

کربی: آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست

به گزارش cmsd، جان کربی روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه ان بی سی درباره موضع دولت جو بایدن رییس جمهوری این کشور در قبال واکنش اسراییل به حمله ایران گفت: فکر می کنم تصمیم درباره هرگونه اقدام بعدی برعهده اسراییل است. از زمان شروع درگیری، بایدن سخت تلاش کرده است تا جلوی تبدیل این درگیری به یک جنگ منطقه ای و تشدید تنش را بگیرد و در آینده نیز موضع او همین خواهد بود.

رییس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بعد از پاسخ کوبنده ایران به تجاوز رژیم اسراییل به کنسولگری تهران در دمشق در گفت وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که در واکنش تلافی جویانه تل آویو به تهران مشارکت نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری هیل، همچنین، طبق گزارش ها پاسخ نظامی ایران به تل آویو باعث گسترش تنش داخلی در میان احزاب و سیاستمداران آمریکایی شده است به طوری که دولت بایدن به شدت مورد حمله لفظی جمهوری خواهان حامی ترامپ قرار گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین های اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند 51 منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

310310

کربی: آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کربی: آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کربی: آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست"، کلیک کنید.