هفته بیست و سوم لیگ برتر| شکار قو با گل مشکوک در آزادی/ پرسپولیس همچنان در یکقدمی استقلال

هفته بیست و سوم لیگ برتر| شکار قو با گل مشکوک در آزادی پرسپولیس همچنان در یکقدمی استقلال

پرسپولیس با برتری مقابل ملوان بندرانزلی بار دیگر به یک امتیازی استقلال صدرنشین رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری cmsd، تیم های پرسپولیس و ملوان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در خاتمه پرسپولیس یک بر صفر برنده شد.

داور: پیام حیدری

اخطار: امیررضا رفیعی (پرسپولیس)

گل: عیسی آل کثیر (49)

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (70- محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی (76- وحید امیری)، اوستون اورونوف (84- سینا اسدبیگی)، امید عالیشاه (84- علی نعمتی) و عیسی آل کثیر (76- سعید صادقی).

ترکیب ملوان بندرانزلی: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، حسین صادقی (58- میلاد سرلک)، مجید عیدی، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، پویا پورعلی (73- محمدرضا بردبار)، مهران احمدی (58-  محمد عمری)، محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری.

در نیمه اول پرسپولیس بازی بهتری را ارایه کرد و صاحب فرصت های بیشتری شد اما به گل نرسید. در ابتدای دوم سرخپوشان خیلی زود به گل برتری رسیدند و در ادامه ملوان فشار بسیار زیادی را بر روی دروازه پرسپولیس آورد اما موفق نشد گل خورده را جبران کند. 

پرسپولیس با این پیروزی 49 امتیازی شد و فاصله خود با استقلال صدرنشین را به یک امتیاز رساند، ملوان هم با 38 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر| شکار قو با گل مشکوک در آزادی/ پرسپولیس همچنان در یکقدمی استقلال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و سوم لیگ برتر| شکار قو با گل مشکوک در آزادی/ پرسپولیس همچنان در یکقدمی استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و سوم لیگ برتر| شکار قو با گل مشکوک در آزادی/ پرسپولیس همچنان در یکقدمی استقلال"، کلیک کنید.