محدودیت تردد و توقف از ساعت 24 امشب در مسیرهای منتهی به مصلی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

محدودیت تردد و توقف از ساعت 24 امشب در مسیرهای منتهی به مصلی - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات و محدودیت های ترافیکی شب و روز عید سعید فطر در شهر تهران گفت: با توجه به اینکه فردا عید سعید فطر اعلام شده است. از امشب تمهیدات ترافیکی لازم را در این زمینه فراهم کردیم و محدودیت هایی خواهیم داشت.

وی افزود: از ساعت 24 امشب مرحله اول محدوده ترافیکی را در قسمت شمالی از بزرگراه شهید سلیمانی و در قسمت جنوبی از خیابان شهید بهشتی تقاطع سهروردی همچنین ضلع غربی از پل شهید مدرس خواهیم داشت.

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: در قسمت جنوبی کماکان از خیابان میرعماد و خیابان علی اکبری محدودیت خواهیم داشت و در قسمت شرقی از خیابان های صابونچی و عشقیار که معمولاً منتهی به قنبرزاده می شود از امشب محدودیت خواهد داشت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مرحله اول محدودیت ترافیکی از قسمت های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی مصلی اعمال خواهد شد و ضمن محدودیت تردد ممنوعیت توقف هم خواهیم داشت.

وی گفت: مرحله دوم محدودیت ها نزدیک به برگزاری مراسم نماز عید فطر از ساعت 4 صبح اعمال می شود که در قسمت شمالی از بزرگراه شهید همت و قسمت جنوبی از خیابان شهید مطهری، در قسمت غربی از خیابان احمد قصیر و همچنین بزرگراه آفریقا که در طول شهید حکیم از بزرگراه کردستان و در قسمت شرقی از سیدخندان و پل شهید سلیمانی خواهیم داشت.

وی با توجه به اعمال مرحله سوم محدودیت های ترافیکی گفت: در ادامه مراسم و حضور نمازگزاران و برابر تدابیر اندیشه شده مرحله سوم بنا به وضعیت ترافیکی انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: توصیه می کنم به نمازگزارانی که به مصلی مراجعه می کنند حتماً از وسایل نقلیه عمومی و تاکسی های پیش بینی شده استفاده کنند.

محدودیت تردد و توقف از ساعت 24 امشب در مسیرهای منتهی به مصلی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت تردد و توقف از ساعت 24 امشب در مسیرهای منتهی به مصلی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت تردد و توقف از ساعت 24 امشب در مسیرهای منتهی به مصلی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.