338 مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری

سخنگوی اورژانس در گفت وگو با cmsd:

338 مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری

استان آذربایجان شرقی با 75 مصدوم تهران با 67 مصدوم و آذبایجان  غربی با 31 مصدوم بیشترین آمار را به ثبت رسانده اند.

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری cmsd در خصوص آمار حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه سوری اظهار کرد: در بازه زمانی اول تا 20 اسفندماه و قبل از روز چهارشنبه سوری 338 مصدوم تحت درمان متخصصین اورژانس قرارگرفته اند.

وی افزود: از این تعداد 13 نفر از مصدومان در محل حادثه مداوا و 121 نفر به بیمارستان منتقل شدند که 75 نفر آنها در حال حاضر در بیمارستان های کشور بستری هستند و که 11 تن از آنها در بخش ICU به سر می برند.

یکتاپرست گفت: متاسفانه تاکنون 8 نفر از هم وطنان در حوادث چهارشنبه سوری جان باخته اند که بیشترین آمار فوتی متعلق به استان آذربایجان غربی با 4 فوتی است. 

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به رشد 24 درصدی مصدومان گفت: استان آذربایجان شرقی با 75 مصدوم تهران با 67 مصدوم و آذبایجان  غربی با 31 مصدوم بیشترین آمار را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: 70 درصد از مصدومین حوادث دارای سن 18 سال و کمتر هستند.

یکتاپرست عنوان کرد: تمام پایگاه های سازمان اورژانس کشور با توجه به چهارشنبه سوری از اول اسفند ماه به صورت آماده باش در حال فعالیت هستند همچنین پایگاه های اورژانس پیش از پایان سال و از تاریخ 25 اسفند ماه برای امدادرسانی در تعطیلات نوروزی به آماده باش کامل در می آید.

338 مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "338 مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "338 مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری"، کلیک کنید.