گردنه چری مه آلود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف هم اکنون کولاک شدید گردنه چری کوهرنگ را فراگرفته و به دلیل مه سنگین و دید کم تردد نیز به سختی انجام می شود.

گردنه چری مه آلود است

آفتاب نیوز :

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، روح الله غلامی اظهار کرد: هرچند گردنه چری کوهرنگ در زمان حاضر باز است اما با توجه به مه، کولاک شدید و لغزندگی جاده تردد از این گردنه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: هم اکنون با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای ارتباطی استان باز و ترافیک عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از تمام رانندگان درخواست کرد: برای تردد از محورهای ارتباطی استان تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

غلامی یادآور شد: هم اکنون تمام 450 نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با 300 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در 42 راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها، سامانه 141 در خدمت رانندگان و مسافران است.

گردنه چری مه آلود است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردنه چری مه آلود است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردنه چری مه آلود است"، کلیک کنید.